Неділя
05.05.2024
21:49
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню

Категорії розділу
5 клас [4]
6 клас [4]
7 клас [5]
8 клас [6]
9 клас [6]
10 клас [4]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 29
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Контрольна робота № 6

Службові частини мови

Варіант 3

1. Сполучник – це службова частина мови, яка:

    а) виражає почуття, спонукання до дії, але не називає їх;

    б) вживається для з’єднання однорідних членів речення і частин складного  речення;

    в) виражає залежність іменника, числівника та займенника від інших слів у словосполученні;

    г) вносить різні додаткові відтінки значення в речення.

2. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники непохідні:

    а) а, бо, і, але;            б) а, але, якщо, як;          в) зате, що, і, бо;         г) коли, немов, хоч, або.

3. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники похідні:

7 клас | Переглядів: 1200 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема: Вставні слова (практично); виділення їх на письмі комами.

Мета: закріпити знання учнів про вставні слова та вживання розділових знаків у реченнях зі вставними словами; формувати вміння розпізнавати вставні слова, з’ясовувати їхню роль у реченні, правильно інтонувати речення зі вставними словами, вживати вставні слова в мовленні, вживати розділові знаки при вставних словах; формувати навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,  усне й писемне мовлення, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Обладнання: підручник.

 

Хід уроку

 

І. Перевірка домашнього завдання.

 

* Прочитати. Пояснити, чому в одному випадку виділене слово є вставним, а в іншому – членом речення. Пояснити, чому вставні слова не є членами речення.

5 клас | Переглядів: 451 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення їх на письмі комами.

Мета: дати поняття про вставні слова та сполучення слів, формувати вміння визначати їх у реченні, з’ясовувати їхню роль, розставляти розділові знаки у реченнях зі вставними словами, доречно й правильно вживати вставні слова у мовленні, правильно інтонувати речення зі вставними словами; розвивати мислення, усне й писемне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал (картки).

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

* Виконання індивідуального завдання за роздавальним матеріалом (двома-трьома учнями).

КАРТКА 1

Доповнити речення звертаннями, правильно розставляючи розділові знаки.

Прийдіть … сьогодні на Дніпро. … Запрошуємо Вас на загальношкільні батьківські збори. Чому запізнився на урок … ?

 

 

5 клас | Переглядів: 449 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Самостійна робота. Варіант 1

І.До поданих слів додайте префікс з – (зі - ,с - ).

 Казати, тиснути, м’яти, грати, киснути, шити.

ІІ. До поданих слів додайте префікси роз - , без – і утворіть антоніми.

Класовий, димний, шумний, грамотний, журний,зчепити, озброїти.

ІІІ. Перекласти на українську мову. Позначити префікси.

 Беззвучный, безветренный, безжизненный, размолоть, разрисовать, срезать, срисовать, спросить.

5 клас | Переглядів: 564 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Самостійна робота. Варіант 1

І. Доберіть до поданих словосполучень антонімічні і запишіть їх.

Широкий шлях, кисле яблуко, радісна зустріч, сміливий хлопець, глибоке озеро.

5 клас | Переглядів: 1236 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

                                                     Самостійна робота № 1

1 варіант

  1. До дієслів недоконаного виду запишіть парні дієслова доконаного виду, утворені  за допомогою префіксів .

Рости, брести, писати, брати, ловити,стукати, іти. Вішати, екзаменувати.

7 клас | Переглядів: 555 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Самостійна робота

Безсполучникове речення. Розділові знаки

Ι

  1. Завершити народні прислів'я, записати їх.
    • У році дванадцять місяців, … Така господиня: … Наговорила: … Зовиця - як синиця: … Сиділи три дні - … Грім не гряне - … Багато диму - …Коза з вовком тягалася - …Один язик у роті, …
9 клас | Переглядів: 297 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Складнопідрядне речення з підрядними причини і мети.

 

Мета: дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними причини і мети, формувати вміння розпізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну і підрядну частини; виховувати духовність, працелюбність, гідність; розвивати пунктуаційну грамотність, логічне мислення.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, картки.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
    • Робота біля дошки.

Виконання трьома учнями індивідуального завдання.

9 клас | Переглядів: 419 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Контрольна робота № 3

Безсполучникове складне речення

Варіант 1

  1. Безсполучниковим складним реченням називається таке речення, у якому:
    1. Одне просте речення за змістом граматично залежить від іншого і з'єднується з ним за допомогою підрядного сполучника або сполучного слова;
9 клас | Переглядів: 937 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними умови і допустовим.

 

            Мета:

  • дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними умови і допустовим;
  • формувати вміння розпізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну і підрядну частини, робити синтаксичний розбір таких речень;
  • виховувати повагу до людської гідності, гордості, волелюбності як до найкращих людських чеснот;
  • розвивати пунктуаційну грамотність, увагу, логічне мислення, удосконалювати навички правильного інтонування речень

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, тексти.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Актуалізація опорних знань.
9 клас | Переглядів: 607 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-29
Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія