Неділя
05.05.2024
13:26
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню

Категорії розділу
5 клас [3]
6 клас [5]
7 клас [1]
8 клас [3]
9 клас [2]
10 клас [5]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » 10 клас

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Словник для вчителя і учня.Учнівський варіант містить назву терміна і місце для визначення. учительський - повне визначення.

10 клас | Переглядів: 279 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Образи п'єси "Хазяїн": Феноген, Ліхтаренко, Зеленський, Злотницький, Калинович.

Мета: розкрити значення цих персонажів для змалювання образу Пузиря, викрити аморальність, лицемірство, здатність до шантажу і злодійства управителів Пузиря; розвивати навики характеристики персонажів, творчі здібності учнів; виховувати в них розуміння загальнолюдських цінностей.

Обладнання: текст п'єси, плани-опори.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Оголошення теми, мети, завдань уроку
  2. Актуалізація опорних знань учнів

Запитання до учнів

  1. Визначте основні конфлікти і тему п'єси Івана Карпенка-Карого "Хазяїн".
  2. Дайте загальну характеристику образу Пузиря.
10 клас | Переглядів: 292 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Марко Кропивницький. "Доки сонце зійде, роса очі виїсть".

 

Мета: прищепити учням любов до української драматургічної спадщини, ввести їх у світ героїв п'єс М. Кропивницького, ознайомити з життєвим і творчим шляхом видатного драматурга; розвивати творчі здібності учнів, навики виразного читання драматичних творів; формувати естетичні смаки учнів, виховувати в них доброту, милосердя, людяність.

Обладнання: портрет драматурга, його твори, повідомлення учнів.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Оголошення теми, мети, завдань уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 

Повідомлення учнів.

10 клас | Переглядів: 243 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Виразне читання поезій І. Франка.

Мета: удосконалювати техніку виразного читання поезії; передати усю красу поетичного слова на основі лірики І. Франка;  виховувати сприйняття краси і сили художнього слова.

Тип уроку: розвиток зв'язного мовлення.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Оголошення епіграфа уроку.

Поезія – це завжди неповторність.

Ліна Костенко

ІІ. Слово вчителя.

Поезія – це душа людини, її внутрішній світ. Тому її не можна просто читати. Нею потрібно проникнутися, відчути те, що було на душі у поета. Нехай це біль, горе чи, навпаки, радість, захоплення, щастя. Якщо про це написано, то воно було важливим у житті людини. Адже слово, що виривається з душі, не може бути зайвим, не може не викликати почуттів.

10 клас | Переглядів: 278 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

ТемаОлександр Рисак. "Сьома нота печалі" – щемна пісня   любові.

Мета:

  • познайомити з творчістю поетів Волині, зокрема Олександра Рисака;
  • показати його майстерний і цікавий доробок – збірку "Сьома нота печалі";
  • розвивати естетичні смаки, уміння відчувати образне слово;
  • виховувати любов до свого краю, до справжньої поезії.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: збірка "Сьома нота печалі", портрет(додаток 1), словник літературних термінів, презентація.

10 клас | Переглядів: 287 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 04.03.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія