Неділя
05.05.2024
13:42
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню

Категорії розділу
5 клас [3]
6 клас [5]
7 клас [1]
8 клас [3]
9 клас [2]
10 клас [5]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Тема. Лесі Українка «Хотіла б я піснею стати...» - зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної героїні

8 клас | Переглядів: 299 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 23.01.2018 | Коментарі (0)

Тема.      Народні перекази: «Звідки пішло прізвище Богдана Хмельницького», «Заповіти кошового отамана Сірка», «Олекса Довбуш і його топірець».

Мета:     ознайомити із народними переказами про козацьких ватажків Хмельницького та Сірка, а також ватажка опришків Довбуша,

викликати інтерес і любов до самостійного читан­ня художньої літератури; розвивати навички виділяти основне в тексті; виховувати кращі людські якості, патріотичні почуття, любов до рідного краю.

Тип уроку:     урок позакласного читання

Обладнання: збірка легенд і переказів України, портрет Хмельницького, Сірка, Довбуша.

5 клас | Переглядів: 2731 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (1)

Словник для вчителя і учня.Учнівський варіант містить назву терміна і місце для визначення. учительський - повне визначення.

10 клас | Переглядів: 279 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Образи п'єси "Хазяїн": Феноген, Ліхтаренко, Зеленський, Злотницький, Калинович.

Мета: розкрити значення цих персонажів для змалювання образу Пузиря, викрити аморальність, лицемірство, здатність до шантажу і злодійства управителів Пузиря; розвивати навики характеристики персонажів, творчі здібності учнів; виховувати в них розуміння загальнолюдських цінностей.

Обладнання: текст п'єси, плани-опори.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Оголошення теми, мети, завдань уроку
  2. Актуалізація опорних знань учнів

Запитання до учнів

  1. Визначте основні конфлікти і тему п'єси Івана Карпенка-Карого "Хазяїн".
  2. Дайте загальну характеристику образу Пузиря.
10 клас | Переглядів: 292 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Марко Кропивницький. "Доки сонце зійде, роса очі виїсть".

 

Мета: прищепити учням любов до української драматургічної спадщини, ввести їх у світ героїв п'єс М. Кропивницького, ознайомити з життєвим і творчим шляхом видатного драматурга; розвивати творчі здібності учнів, навики виразного читання драматичних творів; формувати естетичні смаки учнів, виховувати в них доброту, милосердя, людяність.

Обладнання: портрет драматурга, його твори, повідомлення учнів.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Оголошення теми, мети, завдань уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 

Повідомлення учнів.

10 клас | Переглядів: 243 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Контрольна робота       Варіант І

І–ІІ рівні  (Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.   Народ утілює в загадках

А   уявлення про дивовижний і загадковий навколишній світ

Б    обережність, звичку остерігатися ворогів і недругів

В   схильність до таємничості, шифрування

Г    почуття гумору

5 клас | Переглядів: 1940 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Виразне читання поезій І. Франка.

Мета: удосконалювати техніку виразного читання поезії; передати усю красу поетичного слова на основі лірики І. Франка;  виховувати сприйняття краси і сили художнього слова.

Тип уроку: розвиток зв'язного мовлення.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Оголошення епіграфа уроку.

Поезія – це завжди неповторність.

Ліна Костенко

ІІ. Слово вчителя.

Поезія – це душа людини, її внутрішній світ. Тому її не можна просто читати. Нею потрібно проникнутися, відчути те, що було на душі у поета. Нехай це біль, горе чи, навпаки, радість, захоплення, щастя. Якщо про це написано, то воно було важливим у житті людини. Адже слово, що виривається з душі, не може бути зайвим, не може не викликати почуттів.

10 клас | Переглядів: 278 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Роздатковий матеріал: індивідуальні завдання на картках по творчості Г. Сковороди.

9 клас | Переглядів: 262 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Поема "Кавказ". Образ Прометея. Гнівний осуд загарбницької політики російського царизму.

Мета:

  • в аспекті розкриття теми з'ясувати суспільно-політичну позицію Т. Шевченка,
  • пояснити мету звернення до образу Прометея,
  • розвивати образне мислення учнів, уміння сприймати художній текст у його єдності з історичним контекстом,
  • виховувати повагу до інших націй, до борців за свободу свого народу.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Актуалізація опорних знань учнів.
  • Перевірка домашнього завдання

- Виразне читання уривка напам'ять

  • Бесіда з учнями
  • Яке враження справив на вас цей сатиричний твір?
9 клас | Переглядів: 479 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Завдання на 2 варіанти.

8 клас | Переглядів: 506 | Завантажень: 0 | Додав: ЛЄНА | Дата: 20.03.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-19
Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія