Тема. Краса рідного краю у поезіях волинських письменників
Мета:
ознайомити учнів з творчістю поетів Волині;
удосконалювати уміння і навички виразного читання і усного мовлення;
виховувати любов до рідної землі, пробудити почуття краси і добра.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: портрети письменників (додаток 1), виставка книг волинських поетів, звукопис мелодії пісні «Волинь моя», фотографії мальовничих куточків Волині (додаток 2), карта Волинської області (додаток 3).
Тема. Контрольна робота №3 за розділом «Я і світ» (творчість Лесі Українки, В. Винниченка, С. Чернілевського)
Мета: виявити в учнів рівень знань, умінь і навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати навички самостійної роботи, пам’ять, зосередженість; виховувати наполегливість, старанність, інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність.
Тип уроку: урок контролю, корекції знань і вмінь.
Обладнання: тестові завдання, запитання для контролю за темою.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи
Леся українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Як дитиною бувало…». Неповторний світ дитинства в цій поезії.
Леся Українка. «Мрії», «Тиша морська». Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в житті людини.
Урок виразного читання № 1. Конкурс читання віршів Лесі Українки напам’ять