Неділя
05.05.2024
16:20
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню

Категорії розділу
5 клас [4]
6 клас [4]
7 клас [5]
8 клас [6]
9 клас [6]
10 клас [4]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » 5 клас

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: Вставні слова (практично); виділення їх на письмі комами.

Мета: закріпити знання учнів про вставні слова та вживання розділових знаків у реченнях зі вставними словами; формувати вміння розпізнавати вставні слова, з’ясовувати їхню роль у реченні, правильно інтонувати речення зі вставними словами, вживати вставні слова в мовленні, вживати розділові знаки при вставних словах; формувати навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,  усне й писемне мовлення, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Обладнання: підручник.

 

Хід уроку

 

І. Перевірка домашнього завдання.

 

* Прочитати. Пояснити, чому в одному випадку виділене слово є вставним, а в іншому – членом речення. Пояснити, чому вставні слова не є членами речення.

5 клас | Переглядів: 451 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення їх на письмі комами.

Мета: дати поняття про вставні слова та сполучення слів, формувати вміння визначати їх у реченні, з’ясовувати їхню роль, розставляти розділові знаки у реченнях зі вставними словами, доречно й правильно вживати вставні слова у мовленні, правильно інтонувати речення зі вставними словами; розвивати мислення, усне й писемне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал (картки).

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

* Виконання індивідуального завдання за роздавальним матеріалом (двома-трьома учнями).

КАРТКА 1

Доповнити речення звертаннями, правильно розставляючи розділові знаки.

Прийдіть … сьогодні на Дніпро. … Запрошуємо Вас на загальношкільні батьківські збори. Чому запізнився на урок … ?

 

 

5 клас | Переглядів: 449 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Самостійна робота. Варіант 1

І.До поданих слів додайте префікс з – (зі - ,с - ).

 Казати, тиснути, м’яти, грати, киснути, шити.

ІІ. До поданих слів додайте префікси роз - , без – і утворіть антоніми.

Класовий, димний, шумний, грамотний, журний,зчепити, озброїти.

ІІІ. Перекласти на українську мову. Позначити префікси.

 Беззвучный, безветренный, безжизненный, размолоть, разрисовать, срезать, срисовать, спросить.

5 клас | Переглядів: 564 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Самостійна робота. Варіант 1

І. Доберіть до поданих словосполучень антонімічні і запишіть їх.

Широкий шлях, кисле яблуко, радісна зустріч, сміливий хлопець, глибоке озеро.

5 клас | Переглядів: 1236 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія