Неділя
05.05.2024
19:43
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню

Категорії розділу
5 клас [4]
6 клас [4]
7 клас [5]
8 клас [6]
9 клас [6]
10 клас [4]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » 7 клас

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Контрольна робота № 6

Службові частини мови

Варіант 3

1. Сполучник – це службова частина мови, яка:

    а) виражає почуття, спонукання до дії, але не називає їх;

    б) вживається для з’єднання однорідних членів речення і частин складного  речення;

    в) виражає залежність іменника, числівника та займенника від інших слів у словосполученні;

    г) вносить різні додаткові відтінки значення в речення.

2. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники непохідні:

    а) а, бо, і, але;            б) а, але, якщо, як;          в) зате, що, і, бо;         г) коли, немов, хоч, або.

3. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники похідні:

7 клас | Переглядів: 1200 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

                                                     Самостійна робота № 1

1 варіант

  1. До дієслів недоконаного виду запишіть парні дієслова доконаного виду, утворені  за допомогою префіксів .

Рости, брести, писати, брати, ловити,стукати, іти. Вішати, екзаменувати.

7 клас | Переглядів: 555 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Завдання відкритого типу у двох варіантах.

7 клас | Переглядів: 619 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета: дати поняття про дієприкметник як особливу форму дієслова, пояснити властиві дієприкметникові граматичні ознаки прикметника й дієслова, формувати вміння розпізнавати дієприкметники в реченнях, з’ясовувати їх рід, число, відмінок, синтаксичну роль; виховувати повагу до таких  чеснот, як людяність і доброта; виховувати любов до рідної природи; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять.

Тип уроку:  урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, таблиця  “Форми дієслова”.

Перебіг уроку

І. Актуалізація опорних знань.

* Прочитати заздалегідь записані на дошці речення.  Поставити питання до виділених слів. На яку саме ознаку вказують ці слова?  

7 клас | Переглядів: 287 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Дієслово. Розбір дієслова як частини мови

Мета: відновити в пам’яті учнів вивчений матеріал і поглибити знання з теми «Дієслово»; навчити робити розбір дієслова як частини мови; удосконалювати вміння й навички щодо морфологічного розбору дієслова; прищеплювати любов до рідної мови.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.

          ХІД УРОКУ     

I.       АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

1.         Перевірка домашнього завдання методом виконання аналогічного

7 клас | Переглядів: 623 | Додав: ЛЄНА | Дата: 05.03.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія