Неділя
05.05.2024
22:34
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню

Категорії розділу
5 клас [4]
6 клас [4]
7 клас [5]
8 клас [6]
9 клас [6]
10 клас [4]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » 9 клас

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Самостійна робота

Безсполучникове речення. Розділові знаки

Ι

  1. Завершити народні прислів'я, записати їх.
    • У році дванадцять місяців, … Така господиня: … Наговорила: … Зовиця - як синиця: … Сиділи три дні - … Грім не гряне - … Багато диму - …Коза з вовком тягалася - …Один язик у роті, …
9 клас | Переглядів: 297 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Складнопідрядне речення з підрядними причини і мети.

 

Мета: дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними причини і мети, формувати вміння розпізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну і підрядну частини; виховувати духовність, працелюбність, гідність; розвивати пунктуаційну грамотність, логічне мислення.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, картки.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
    • Робота біля дошки.

Виконання трьома учнями індивідуального завдання.

9 клас | Переглядів: 419 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Контрольна робота № 3

Безсполучникове складне речення

Варіант 1

  1. Безсполучниковим складним реченням називається таке речення, у якому:
    1. Одне просте речення за змістом граматично залежить від іншого і з'єднується з ним за допомогою підрядного сполучника або сполучного слова;
9 клас | Переглядів: 937 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними умови і допустовим.

 

            Мета:

  • дати поняття про складнопідрядні речення з підрядними умови і допустовим;
  • формувати вміння розпізнавати такі речення, визначати в них граматичні основи, головну і підрядну частини, робити синтаксичний розбір таких речень;
  • виховувати повагу до людської гідності, гордості, волелюбності як до найкращих людських чеснот;
  • розвивати пунктуаційну грамотність, увагу, логічне мислення, удосконалювати навички правильного інтонування речень

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, тексти.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Актуалізація опорних знань.
9 клас | Переглядів: 607 | Додав: ЛЄНА | Дата: 29.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Складнопідрядне речення, його будова, засоби зв′язку в ньому.

 

Мета: дати поняття про складнопідрядне речення , пояснити якими сполучниками пов’язуються           його частини; поглиблювати вміння впізнавати складнопідрядні речення, визначати їхні граматичні основи, розряди сполучників підрядності, якими з’єднуються частини складнопідрядного речення; виховувати любов до краси осінньої природи; формувати пунктуаційну грамотність, розвивати увагу, логічне мислення, усне й писемне мовлення.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Диктант із коментуванням.

Зробити синтаксичний розбір записаних речень( усно ). Накреслити схеми речень.

Береза спалахне свічею у потемнілому гаю, а місяць золоту кирею на неї зодягне свою. Скрипка пливе над землею, і зветься та скрипка вітром, і скрипка та багатострунна тихо за обрій сплива.     ( За Є. Гуцало. )

9 клас | Переглядів: 425 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Безсполучникове складне речення . Тренувальні вправи.

            Мета:

  • Систематизувати і узагальнити знання про безсполучникове складне речення;
  • Удосконалювати пунктуаційну і орфографічну грамотність учнів;
  • Поглибити навички синтаксичного розбору складного речення;
  • Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;
  • Виховувати інтерес до рідної мови.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого.

Обладнання: підручник.

Перебіг уроку

  1. Перевірка домашнього завдання.
    • Поставте розділові знаки.
  1. Люди завжди сподіваються на диво, вони не можуть примиритися зі смертю. 
9 клас | Переглядів: 708 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія