Мета: відновити в пам’яті учнів вивчений матеріал і поглибити знання з теми «Дієслово»; навчити робити розбір дієслова як частини мови; удосконалювати вміння й навички щодо морфологічного розбору дієслова; прищеплювати любов до рідної мови.
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.
ХІД УРОКУ
I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Перевірка домашнього завдання методом виконання аналогічного
Тема уроку:Будова словосполучень. Смислові відношення в словосполученні. Типи синтаксичних словосполучень за вираженням головного слова. Лексична і граматична сполучуваність слів.
Мета уроку: ознайомити учнів з будовою та видами словосполучень за способом вираження головного слова, вказати на різні смислові відношення в словосполученнях, узагальнити знання про синтаксичний розбір словосполучень; розвивати уважність, вдумливість, синтетико-аналітичне мислення; виховувати любов до краси слова.
Мета: закріпити знання учнів із розділу мовознавства "Орфографія"; розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, логічне мислення; формувати інтерес до вивчення рідної мови; виховувати повагу учасників змагання один до одного.