Субота
18.05.2024
22:50
Вітаю Вас Гість
RSS
   
Персональний сайт вчителя
української мови та літератури 
Корпач Олени Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню

Категорії розділу
5 клас [4]
6 клас [4]
7 клас [5]
8 клас [6]
9 клас [6]
10 клас [4]
11 клас [0]

Друзі сайту

ВІППО

_______________________

Міністерство освіти і науки України

_______________________

Відділ освіти Ратнівської РДА

_______________________

ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Ратне ім. М. Заліпи

_______________________

Персональний сайт Котюх Руслани


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 29
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Зміни приголосних у потоці мовлення. Асиміляція. Дисиміляція. Спрощення приголосних. Приставні приголосні в українській мові.

Мета : поглибити знання учнів про приголосний звук; з'ясувати, які зміни приголосного відбуваються у потоці мовлення; розкрити поняття асиміляції, дисиміляції приголосних; повторити спрощення приголосних в українській мові; удосконалювати навички написання слів, у яких відбувається спрощення; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; формувати пізнавальний інтерес учнів до рідної мови.

Тип уроку: комбінований (повторення, вивчення нового матеріалу).

Обладнання: підручник "Українська мова" 10 клас О. Олійник

 

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань учнів.

 

  1. Бесіда.
    • На якій основі звуки мови поділяються на голосні і приголосні?
    • Розкажіть про класифікацію приголосних звуків.
    • Який приголосний в українській мові завжди є м'яким?
    • Розкажіть про співвідносні пари твердих і м'яких приголосних звуків?
10 клас | Переглядів: 573 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Графічні скорочення у мові. Орфографічний словник. Використання орфографічного словника для перевірки, написання та наголошення слів і їх форм

 

Мета: познайомити учнів з графічними скороченнями , які використовуються на письмі, правилами графічних скорочень; навчити правильно скорочувати слова для швидшого і економного письма, а також прочитувати графічні скорочення у книжках; формувати навички використання орфографічного словника; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; виховувати любов до природи рідного краю.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ

І. Мотивація навчальної діяльності.

Завдання : записати текст під диктовку.

Ратнівщина є унікальною територією з напрочуд мальовничою природою. Тут сплелися воєдино чудові пейзажі буйних лісів, яскраво-зелених луків, синь озер і річок. В краї збереглися рідкісні ділянки лісів, рослинності та представників фауни.

10 клас | Переглядів: 245 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Голосні звуки. Особливості їх артикуляції і звучання. Позиційні зміни голосних.

Мета:

  • узагальнити набуті знання про голосні звуки;
  • поглибити  знання учнів про голосні звуки;
  • формувати навички використання набутих знань, пізнавальний інтерес до рідної мови;
  • розвивати пам'ять, увагу, дикцію;

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань.

  1. Перевірка домашнього завдання шляхом виконання ідентичного.

(Записати речення фонетичною трансктрипцією)

Кохання починається з очей. Пізнати Зосю по волоссю. Не кожна Настя має щастя.

  1. Бесіда.
    • Що є предметом вивчення фонетики?
    • Що таке фонема?
10 клас | Переглядів: 229 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Складнопідрядне речення, його будова, засоби зв′язку в ньому.

 

Мета: дати поняття про складнопідрядне речення , пояснити якими сполучниками пов’язуються           його частини; поглиблювати вміння впізнавати складнопідрядні речення, визначати їхні граматичні основи, розряди сполучників підрядності, якими з’єднуються частини складнопідрядного речення; виховувати любов до краси осінньої природи; формувати пунктуаційну грамотність, розвивати увагу, логічне мислення, усне й писемне мовлення.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Диктант із коментуванням.

Зробити синтаксичний розбір записаних речень( усно ). Накреслити схеми речень.

Береза спалахне свічею у потемнілому гаю, а місяць золоту кирею на неї зодягне свою. Скрипка пливе над землею, і зветься та скрипка вітром, і скрипка та багатострунна тихо за обрій сплива.     ( За Є. Гуцало. )

9 клас | Переглядів: 426 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема. Безсполучникове складне речення . Тренувальні вправи.

            Мета:

  • Систематизувати і узагальнити знання про безсполучникове складне речення;
  • Удосконалювати пунктуаційну і орфографічну грамотність учнів;
  • Поглибити навички синтаксичного розбору складного речення;
  • Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;
  • Виховувати інтерес до рідної мови.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого.

Обладнання: підручник.

Перебіг уроку

  1. Перевірка домашнього завдання.
    • Поставте розділові знаки.
  1. Люди завжди сподіваються на диво, вони не можуть примиритися зі смертю. 
9 клас | Переглядів: 709 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Завдання відкритого типу у двох варіантах.

7 клас | Переглядів: 619 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета: дати поняття про дієприкметник як особливу форму дієслова, пояснити властиві дієприкметникові граматичні ознаки прикметника й дієслова, формувати вміння розпізнавати дієприкметники в реченнях, з’ясовувати їх рід, число, відмінок, синтаксичну роль; виховувати повагу до таких  чеснот, як людяність і доброта; виховувати любов до рідної природи; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять.

Тип уроку:  урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, таблиця  “Форми дієслова”.

Перебіг уроку

І. Актуалізація опорних знань.

* Прочитати заздалегідь записані на дошці речення.  Поставити питання до виділених слів. На яку саме ознаку вказують ці слова?  

7 клас | Переглядів: 288 | Додав: ЛЄНА | Дата: 28.03.2016 | Коментарі (0)

Завдання на 2 варіанти. Зручно і легко. Мона роздрукувати кожному учневі.

6 клас | Переглядів: 543 | Додав: ЛЄНА | Дата: 20.03.2016 | Коментарі (0)

Зручно застосовувати для підготовки до контрольної роботи.

8 клас | Переглядів: 747 | Додав: ЛЄНА | Дата: 20.03.2016 | Коментарі (0)

Зручно використовувати для підготовки до контрольної роботи

8 клас | Переглядів: 542 | Додав: ЛЄНА | Дата: 20.03.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-29
Вхід на сайт

Пошук

Методичний портал
«Методичний портал»


Навчання
Дистанційна Академія