Меню |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Контрольна робота № 6
Службові частини мови
Варіант 3
1. Сполучник – це службова частина мови, яка:
а) виражає почуття, спонукання до дії, але не називає їх;
б) вживається для з’єднання однорідних членів речення і частин складного речення;
в) виражає залежність іменника, числівника та займенника від інших слів у словосполученні;
г) вносить різні додаткові відтінки значення в речення.
2. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники непохідні:
а) а, бо, і, але; б) а, але, якщо, як; в) зате, що, і, бо; г) коли, немов, хоч, або.
3. Вкажіть рядок, у якому всі сполучники похідні:
7 клас |
Переглядів: 1314 |
Додав: ЛЄНА |
Дата: 29.03.2016
|
|
Самостійна робота № 1
1 варіант
- До дієслів недоконаного виду запишіть парні дієслова доконаного виду, утворені за допомогою префіксів .
Рости, брести, писати, брати, ловити,стукати, іти. Вішати, екзаменувати.
7 клас |
Переглядів: 622 |
Додав: ЛЄНА |
Дата: 29.03.2016
|
|
Завдання відкритого типу у двох варіантах.
7 клас |
Переглядів: 688 |
Додав: ЛЄНА |
Дата: 28.03.2016
|
|
Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Мета: дати поняття про дієприкметник як особливу форму дієслова, пояснити властиві дієприкметникові граматичні ознаки прикметника й дієслова, формувати вміння розпізнавати дієприкметники в реченнях, з’ясовувати їх рід, число, відмінок, синтаксичну роль; виховувати повагу до таких чеснот, як людяність і доброта; виховувати любов до рідної природи; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник, таблиця “Форми дієслова”.
Перебіг уроку
І. Актуалізація опорних знань.
* Прочитати заздалегідь записані на дошці речення. Поставити питання до виділених слів. На яку саме ознаку вказують ці слова?
7 клас |
Переглядів: 323 |
Додав: ЛЄНА |
Дата: 28.03.2016
|
|
Дієслово. Розбір дієслова як частини мови
Мета: відновити в пам’яті учнів вивчений матеріал і поглибити знання з теми «Дієслово»; навчити робити розбір дієслова як частини мови; удосконалювати вміння й навички щодо морфологічного розбору дієслова; прищеплювати любов до рідної мови.
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.
ХІД УРОКУ
I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Перевірка домашнього завдання методом виконання аналогічного
7 клас |
Переглядів: 680 |
Додав: ЛЄНА |
Дата: 05.03.2016
|
|
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
Навчання |
 |
 |
|